Jaarafsluiting

Vandaag namen we afscheid van deze kanjers uit groep 8. Nadat ze de inmiddels traditionele uitzwaai tour door de Broekstreek hadden gemaakt waren ze eregast bij de opening van het nieuwe schoolplein. Voor het eerst bleef groep 8 samen juf Leonoor en juf Martine slapen op school en werd er in het holst van de nacht nog gelaser-gamed (vast geen officieel Nederlands woord 😎) en werden er nog kip nuggets gebakken op het schoolplein! Wakker worden ho maar vanmorgen, maar daar hadden we een leuk liedje voor! Onder het ontbijt kwam rtv Drenthe langs met Op Tjak en toen kwam het moment dat ze over de rode loper voor de laatste keer de Flint uit liepen! 😢.. Lieve Femke, Sophie, Brigitte, Yvonne, Tom en Stefan heel veel succes in de brugklas!