Vrolijk Kerstfeest vieren we samen

Kerstfeest, de tijd van gezelligheid. Samen met elkaar. Even fijn een jaar afsluiten.
Het weer zat enorm mee en met de inzet van vele ouders hebben we kunnen genieten van een idyllisch Kerstfeest. Samen met alle kinderen en ouders hebben we een prachtige Kerstwandeling gemaakt door het landschap tussen Ekehaar en Amen. Onderweg was de route mooi versierd met lichtjes. Maar vooral met alle lichtjes die de kinderen mee hadden gebracht, gaf een prachtig beeld in het donker. Halverwege de wandeling werden we aangenaam verrast door de Kerstman. Hij stond ons op te wachten met een lekkere warme oliebol.
Terug op school, brandden de vuurkorven nog en hebben we het jaar onder het genot van een hapje en een drankje samen gezellig afgesloten.

Op het Kerstfeest heeft Meester Sjoerd afscheid genomen van ons. We wensen Meester Sjoerd heel veel plezier op zijn nieuwe werkplek.

dav dav dav