Kerst 2016

SONY DSC SONY DSC mdeOp donderdag 22 december was er weer de tweejaarlijkse instuif van de senioren uit de Broekstreek. De leerlingen van de bovenbouw traden op als gastheer of –vrouw. Zij verwelkomden de senioren met koffie, thee en zelfgebakken kniepertjes. Daarna verzorgden ze een rondleiding door de school waar ze uitleg gaven over de computers, het digi-bord en alle andere snufjes van het onderwijs anno 2016.

`s Avonds was er het kerstfeest. Deze keer een chique gala met een échte rode loper bij aankomst en een glas “kinderchampagne”! De ouders van onze leerlingen hadden voor een heerlijk buffet gezorgd met allerlei hapjes.  Na afloop was het tijd voor de kerstdisco en voor de ouders was er tijd om even gezellig bij te kletsen onder het genot van een hapje en drankje.