Kunst en cultuur

opaDit schooljaar staan de lessen van het Kunst en cultuur menu in het teken van de Kinderboekenweek.

“Opa’s en oma’s, voor altijd jong!”

De middenbouw is vorige week naar de voorstelling “Oma, mag ik mijn pop terug?” geweest in de Boerhoorn. Zij krijgen hier binnenkort ook lessen over in de klas.

De onderbouw is gestart met ‘Oma’s kastje’  Dit gaat over gaat over de drie generaties; kind, ouders en grootouders. Het kastje met drie laatjes van Oma Antje staat drie weken in de kleutergroep. De laatjes zitten vol met spelmateriaal van vroeger en van nu. Spelletjes, foto’s, liedjes en nog veel meer. “Oma Antje” heeft deze week de eerste theaterles gegeven.

De week voor de herfstvakantie gaan de kleuters naar de voorstelling “Toen en nu” in de Boerhoorn die bij het project hoort.