Sinterklaas op school

Dinsdag 2 december kwam Sinterklaas bij ons op school. En het kan natuurlijk ook nooit een keer goed gaan. Sinterklaas kwam aan met een taxi omdat hij zijn trouwe paard Amerigo nergens kon vinden en bovendien was hij ook nog zijn twee Pieten kwijt. Gelukkig had Sinterklaas dit jaar assistentie van veel hulppieten en daardoor vonden we uiteindelijk toch zijn twee Pieten. Die waren in slaap gevallen in de paardentrailer en hadden Amerigo laten ontsnappen. Samen met de echte en de hulppieten zijn we weer naar school gelopen en daar kon het echte Sinterklaasfeest beginnen. We hebben Sinterklaas feestelijk ontvangen in het gymlokaal met heel veel buurtbewoners en ouders en aanstormend talent uit de buurt die heel dapper de kou hadden doorstaan. Na een aantal liedjes en dansjes ging sinterklaas naar de klassen in school. Daar ging het feest verder.

sint3 sint2 sint1